Вебінар

Тайм-менеджмент та ресурси для підвищення ефективності роботи педагога

2 години підвищення кваліфікації
Бондар Тетяна
  • Безкоштовна участь
  • Підвищення кваліфікації
  • Цікава та корисна інформація
  • Перегляд у прямому ефірі
  • Запитання доповідачу
  • Спілкування з колегами
  • Запис трансляції
  • Презентація та матеріали
Приклад свідоцтва про участь
  • Видається в електронному форматі після тестування
  • Зазначено 2 години

Тема на сьогодні – тайм-менеджмент та ресурси для підвищення індивідуальної ЕФЕКТИВНОСТІ.  Ми розглянемо конкретні інструменти і технології тайм-менеджменту, які допоможуть організовувати свій час не лише продуктивно, але й максимально комфортно в емоційному плані. Розглянемо найбільш успішні світові методики та підходи до тайм-планування, визначимо «крадіїв часу» та причини прокрастинації, дедлайн-залежності й інших поширених тайм-перешкод – і підберемо дієві інструменти для боротьби з ними та підвищення власної ефективності.

Зміст

  1. Тайм-менеджмент без стресу: найкращі світові техніки і прийоми у щоденному житті.
  2. Термінове чи важливе? Про пріоритети і самомотивацію.
  3. «Крадії часу» і «дедлайн-залежність»: визначаємо, як боротись із тайм-перешкодами.
  4. Сучасні технології і лайфхаки для підвищення продуктивності: беремо на замітку!
  5. Психологічний баланс: розуміння себе, захист та відновлення.
  6. Додаткові корисні онлайн-ресурси з теми: дистанційні платформи, спільноти, вебінари.
  7. Креативна бібліотечка: що варто прочитати з теми в першу чергу.

Очікувані результати: Учасники вебінару дізнаються про складові ефективного тайм-менеджменту, розглянуть найбільш успішні світові методики та підходи до тайм-планування, визначать «крадіїв часу» та причини прокрастинації, а також знайдуть дієві інструменти для боротьби з ними та підвищення власної ефективності.

Обсяг годин підвищення кваліфікації: 2 години
Напрями: Психологія, Практичні прийоми
Компетентності: інноваційність, навчання впродовж життя
Кому це буде корисно:

менеджерам освіти будь-якого рівня (заступники директорів, директори шкіл, методисти), викладачам інститутів післядипломної педагогічної освіти, учителям-предметникам, вихователям шкіл-інтернатів, класним керівникам, соціальним педагогам, батькам учнів, психологам.

Автор вебінару


Бондар Тетяна

кандидат філософських наук, старший викладач кафедри менеджменту освіти ПОІППО ім. М.В. Остроградського, регіональний тренер Освітньої платформи "Критичне мислення" в Полтавський області, тренер з медіаграмотності

  • Тренер з медіаграмотності (2015, IREX, АУП; 2019, АУП, DW Akademie), громадянської освіти (2016, DOCCU), громадянської компетентності та методики навчання дорослих (2016, DVV International).
  • Координаторка Першої регіональної (не)конференції для освітян міні-EdCamp Poltava-2017 «Нові формати освіти: навчаємо ефективно і з радістю» (25.03.2017).
  • Випускниця програми «Лідери місцевих змін» (2017) «Школи державного управління» Інституту суспільно-економічних досліджень та Навчального центру «Громадська ініціатива» (м. Київ).
  • Ініціатор створення мережі «Філософія для дітей» на Полтавщині, координаторка освітянських спільнот «Філософія для дітей / Philosophy for Children» https://www.facebook.com/groups/955315897854032  і «Міні-EdCamp Полтава» https://www.facebook.com/edcamp.poltava у мережі Фейсбук.
  • Авторка посібника для батьків та педагогів "Навчання без стресу, Або як не плакати над домашнім завданням" (2022).
Свідоцтва, сертифікати від ТОВ «На Урок» відповідають вимогам п.13 Порядку підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників, затвердженого постановою КМУ № 800 від 21.08.2019 р. Відповідно свідоцтва мають усі підстави для зарахування як документи про підвищення кваліфікації вчителів. Деталі та перевірка виданих документів.

Поширені запитання

Як потрапити на трансляцію вебінару?

Кожен педагог має вільний доступ до прямого ефіру та запису вебінару.

Аби приєднатися до трансляції, необхідно:

  • Бути зареєстрованими на сайті.
  • Зареєструватися на вебінар.
  • Перейти за посиланням із листа-запрошення, який надійде за годину та 15 хвилин до ефіру.
  • Або дочекатися, коли з'явиться позначка «В ефірі» на сторінці вебінару.

Трансляція проходить на сторінці вебінару! У визначений час запустіть відео, натиснувши на поле вбудованого відео.

Чи можна переглянути вебінар у запису?

Так, відеозапис вебінару у безкоштовному доступі буде розміщений на сайті відразу після завершення прямої трансляції. Перегляд буде відкритий безтерміново для всіх користувачів сайту.

Чи можна отримати презентацію та програму вебінару?

Презентація та програма знаходяться на сторінці вебінару. Ви можете завантажити їх одразу після ефіру. Для завантаження цих матеріалів достатньо реєстрації на вебінар.

Чи зараховуються свідоцтва «На Урок» для підвищення кваліфікації?

 

Освітній проект «На Урок» є суб'єктом підвищення кваліфікації. Відповідно свідоцтва, які ви отримуєте після навчання з «На Урок», можуть зараховуватись для підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників. Остаточне рішення про зарахування ухвалюється педагогічною радою вашого закладу освіти відповідно до вимог чинного законодавства. Разом з тим «На Урок» має код виду економічної діяльності 85.59 «Інші види освіти, н.в.і.у.» (КВЕД-2010), який передбачає діяльність курсів з підвищення професійної кваліфікації.

За посиланням https://naurok.com.ua/proof   ви можете знайти більше інформації та перевірити отримані документи про підвищення кваліфікації від «На Урок».

Як оплатити та завантажити свідоцтво?

Замовлення та оплату свідоцтва можна провести безпосередньо на сторінці вебінару. Натисніть на "Замовити свідоцтво" вгорі на сторінці. Вас перенаправить на сторінку оплати, де ви зможете обрати готівковий чи безготівковий спосіб оплати.

Важливо! Після здійснення оплати використайте можливість, яку пропонує система LiqPay, та оберіть "Надіслати квитанцію на електронну пошту". Вкажіть вашу пошту. Таким чином ви збережете квитанцію про оплату разом із ID оплати.

Доступ до завантаження свідоцтва відкриється після закінчення прямого ефіру - після того, як ви пройдете навчання під час вебінару та виконаєте перевірочний тест.

Свідоцтво завантажується на сторінці вебінару або у вашому кабінеті в розділі "Мої вебінари" за посиланням: https://naurok.com.ua/webinar/personal 

Які дані відобразяться на свідоцтві? Чи можна їх відредагувати?

Свідоцтво підвищення кваліфікації «На Урок» містить усі дані, визначені чинним законодавством (тема, напрями, компетентності, години тощо).

На свідоцтві відобразяться ваші персональні дані, вказані в особистому кабінеті.

Щоб змінити ці дані, внесіть і збережіть зміни в налаштуваннях профілю за посиланням: https://naurok.com.ua/preferences.

Чи можна замовити свідоцтво за вебінар, який уже відбувся?

Так, безумовно. Адже ви можете пройти навчання, переглядаючи запис вебінару. Інформація буде однаково актуальна, цікава та корисна. На свідоцтві відобразиться фактична дата, яка фіксує завершення навчання (замовлення свідоцтва та проходження тесту), якщо ви навчаєтесь, переглядаючи вебінар, який уже відбувся.

Як зв’язатися зі службою підтримки?

Якщо у вас виникають нагальні питання щодо онлайн-курсу, неодмінно звертайтесь до служби підтримки https://naurok.com.ua/page/contact-us, обравши найзручніший варіант комунікації.

Пропонуємо співпрацю педагогам

Вам небайдужа доля української освіти? Вас також цікавить тема сучасних освітніх технологій, інноваційних методик і практик у галузі навчання? У вас є власний досвід, яким ви готові поділитися з колегами? Чудово, ми готові допомогти донести Ваші знання та професіоналізм до великої аудиторії освітян зі всієї України.

Запрошуємо педагогів-практиків, експертів і фахівців сфери освітніх послуг до співпраці. Для цього, заповніть анкету.